Proč a jak učit s filmem?

Dokumentární filmy a sociální spoty jsou stále častěji využívané metodické pomůcky ve vyučování. Vzbuzují v žácích silné emoce a tím dokáží probudit také zájem o probírané téma. Jaké jsou zkušenosti vyučujících, kteří dlouhodobě s portálem JSNS pracují a audiovizuální materiály ve svých hodinách využívají? Co přináší práce s dokumentárním filmem jejich žákům a jim samotným? Ve čtyřech krátkých inspirativních videích se dozvíte, co se jim osvědčilo a jaká doporučení mají pro ostatní.

Ida Bauerová

Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední škola zdravotnická, Ústí nad Labem

 

„Největší překvapení pro mě bylo, že mezi mnou a studenty vzniklo vzájemné pouto.“

Bohuslav Sedláček

Základní škola, Vsetín

 

„Děti se učí důležitým komunikačním dovednostem a tomu, že to každý máme jinak a je to tak v pořádku.“

Zuzana Paseková

Karlínská obchodní akademie a VOŠE, Praha

 

„Moc oceňuji ucelené didaktické materiály, metodiku a vypracované odpovědi k problematice, jsem tak připravená na otázky, na které se děti budou pravděpodobně ptát.“

Jan Kubíček

Gymnázium Jana Palacha, Praha

 

„Příběh filmu studenty osloví, jsou do něj vtaženi, neusínají v hodinách a my tak výuku strávíme efektně a zároveň se následně ukáže, že i efektivně. To mě na tom baví.“

 

Proč a jak učit s filmem?

 

Materiály k objednání

  Ke stažení

"Učíme s filmem - metodická příručka pro využití dokumentárního filmu ve výuce"

"Jak na reflexi emocí po filmové projekci - soubor metodických materiálů do vyúky"

Slavíme milion přehrání lekcí

 

Přečtěte si více
 

Děkujeme vám všem, kteří prostřednictvím našeho portálu přinášíte do tříd důležitá a mnohdy opomíjená témata. Které lekce jsou mezi TOP10? Jaká témata jsou nejoblíbenější? A co dalšího chystáme? Přečtěte si vše o milionu přehrání v našem článku.