Výukové materiály
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Když ji miluješ, není co řešit
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 12+
Žáci:
- umí definovat cíle reklamy
- zjišťují, že reklama nabízející něco zdarma je úspěšnou marketingovou strategií
- uvědomí si, zda je reklama nějakým způsobem ovlivňuje
Otázky a odpovědi
Informační texty
- marketingová past
- ekonomika pozornosti
- klamavá reklama
- influenceři
Jak na reflexi emocí po filmové projekci
Informační texty
- proč je důležité pracovat po projekci s emocemi
- základní metody reflexe
- od reflexe k diskuzi
📢NOVĚ: Učíme s filmem
- tipy a doporučení
- instruktážní videa
- příručky
- výukové plány
Přejít na lekci:
Doprovodné a doporučené materiály
Online kurzy mediálního vzdělávání
Vyzkoušejte ve výuce náš nový materiál – Online kurzy mediálního vzdělávání, které jsou rozšířením témat pořadu Mediální ring 2
Přesvědčovací techniky reklamy
Jaké prostředky reklama využívá, zjistíte v naší příručce O pravdu?
MediaGuru.cz
Informace o médiích, reklamě a marketingu včetně aktuálního zpravodajství, rozhovorů a mediálního slovníku
Skrytá reklama u influencerů
Společnost Open Influence zjišťovala, jak uživatelé sociálních sítí vnímají příspěvky influencerů. Vnímají příspěvky influencerů jako reklamu?
Články Romana Biatha
Články o reklamě a komunikaci od marketingového stratéga, který je zároveň spoluautorem odpovědí výše uvedeného informačního textu o reklamě a marketingu
30 nejvlivnějších Čechů a Češek na sociálních sítích 2020
Přehled významných českých influencerů na sociálních sítích podle časopisu Forbes
Influenceři mají nový kodex pro férovou reklamu. Propagační příspěvky musí jasně označit
Informace o kodexu influencera vytvořený Platformou profesionální komunikace
Jako Woodstock, jen horší. Festivaly, které se nepovedly
Článek o festivalu Fyre, který pořadateli Billy McFarlandovi vynesl několik let za mřížemi a astronomické pokuty.
Česká reklama: Úsvit kapitalismu
Dokument o počátcích reklamy v České republice
České reklamní slogany
Seznam známých reklamních sloganů