


Výukové materiály
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Když nejde vyhrát
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 10+
Žáci:
- si uvědomují, že ve sportu (i v životě) mohou nastat situace, které člověku znemožní být úspěšný
- jsou empatičtí k těm, kterým se něco i přes velkou snahu nedaří
Z čeho se můžu radovat?
Aktivita / 55 min. / doporučený věk: 8+
Žáci:
- si uvědomují přínosy sportovní aktivity pro člověk
- vnímají sport jako zdroj radosti, zábavy a dobrých vztahů
Dva, nebo jeden?
Aktivita / 45 min. / doporučený věk: 8+
Žáci:
- znají možné předsudky, které se pojí k pohlaví jedince nebo k jeho etnickému původu
- umějí pracovat s vlastními předsudky
Jak na reflexi emocí po filmové projekci
Informační texty
- proč je důležité pracovat po projekci s emocemi
- základní metody reflexe
- od reflexe k diskuzi
📢NOVĚ: Učíme s filmem
- tipy a doporučení
- instruktážní videa
- příručky
- výukové plány
Přejít na lekci:
Distanční výuka
Aktivita pro online výuku
- co pro žáky znamená sport
- jaké radosti i negativní zkušenosti mají se sportem spojené
- dopis trenérům nebo fanouškům
Doprovodné a doporučené materiály
Sport bez předsudků
Sportovně společenský projekt pro prevenci kriminality a patologických jevů